خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌که خبرنگاران خبرگزاری تسنیم امانت‌داران خوب، شفاف و زلال هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز با کم‌ترین تجهیزات بزرگ‌ترین کارها انجام شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۵۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با قدردانی از تلاش‌های مجموعه خبرگزاری تسنیم استان، اظهار داشت: خبرنگاران این رسانه از قدرت پیگیری بالای اخبار برخوردار هستند.

وی با اشاره به این‌که خبرنگاران خبرگزاری تسنیم امانت‌داران خوب، شفاف و زلال هستند، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز با کم‌ترین تجهیزات بزرگ‌ترین کارها انجام شد.

حاجتی در ادامه افزود: در برنامه‌ها و مراسم مختلفی که در سطح استان حضور پیدا می‌کنیم حضور خبرنگاران و تیم رسانه‌ای تسنیم احساس می‌شود به گونه ای که این رسانه به رسانه‌ای جامع و کامل تبدیل شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان همچنین با اشاره به حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس با هدف اثرگذاری منفی، عنوان کرد: قلم‌های اهالی رسانه شکننده است و در این راستا بسیار نقش‌آفرین هستند بنابراین داده‌ها باید منتقل و از دید لنزهای دوربین به نمایش گذاشته شوند.

وی در ادامه به تشریح اقدامات سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان برای مردم سیل‌زده استان و کمک‌های ارسالی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها