جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

عمل به قرآن و تبعیت از اهل بیت(ع) دشمنان را وادار به تسلیم می کند

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:ایران اسلامی تاکنون با عمل به قرآن و تبعیت از اهل بیت(ع) توانسته از شرایط و مشکلات سخت عبور کند امروز نیز می بایست حافظ ارزش های قرآن و عامل به دستورات اهل بیت(ع) باشد تا دشمنان را وادار به تسلیم کند.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۵۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، شب گذشته 30 اردیبهشت ماه مراسم محفل انس با قرآن کریم در نمازخانه شرکت گاز مازندران با حضور سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا  برگزار شد.

 جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم به  دو راهکار دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:راهکار اول دشمن جدایی مسلمانان از قرآن است.دشمن میخواهد قرآن یک شی زینتی بالای طاقچه باشد و کسی در آن فکر و اندیشه نکند.

وی با بیان این مطلب که اگر تلاوت قران بدون عمل کردن به آن باشد، درست نیست، اضافه کرد: قران ناجی مسلمانان است اما دشمن میخواهد مسلمانان نگاه ویترینی به قرآن  داشته باشند.

سرهنگ رضایی دومین راهکار دشمن برای از بین بردن ایران و انقلاب را تفرقه بین مسلمانان و جدایی آنها از اهل بیت(ع) دانست و با یادآوری هشت سال دفاع مقدس گفت:  در جنگ تحمیلی دشمن با داشتن تجهیزات و  حمایت از ابرقدرتها می خواست ایران را از بین ببرد، اما مردم ما با الگوگیری از قرآن و عمل به دستورات آن توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا، ایران اسلامی تاکنون با عمل به قرآن و تبعیت از اهل بیت(ع) توانسته از شرایط و مشکلات سخت عبور کند امروز نیز می بایست حافظ ارزش های قرآن و عامل به دستورات اهل بیت(ع) باشد تا دشمنان را وادار به تسلیم کند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها