خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

ارتقاء بینش سیاسی آحاد جامعه، از مهمترین برکات انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در جلسه تببین گام دوم انقلاب در جمع پاسداران سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ارتقاء بینش سیاسی آحاد جامعه، از مهمترین برکات انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۳۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز(31 اردیبهشت) در جلسه تبیین گام دوم انقلاب که با حضور جمعی از کارکنان سپاه استان در محل نماز خانه ستاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ارتقاء بینش سیاسی آحاد جامعه، یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است که در این بیانیه به خوبی آورده شده است.

وی با بیان اینکه امروز نگاه مردم ایران به مسائل بین المللی به گونه ای شگفت آور تغییر یافته، اظهارداشت: فهم و تحلیل سیاسی ملت ایران نسبت به ظلم های استکبار ارتقاء کامل یافته و با این آگاهی در برابر استکبار و ظلم با تمام توان ایستادگی می کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: ملت و انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی از جمله فتنه های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی را پشت سر گذاشته و هیچ وقت تسلیم زورگویان نمی شود و با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

آیت الله یعقوبی در ادامه فهم سیاسی، دانش سیاسی و بینش سیاسی را از برکات انقلاب دانست و بیان داشت: هر جا که تحلیل سیاسی ما قوی باشد دشمن می ترسد و اگر تحلیل سیاسی ما ضعیف باشد باعث می شود که دشمن به خود اجازه دخالت در امور کشورمان را بدهد .

وی خاطرنشان کرد: این بیانیه به ما می گوید که ای مردم مثل قبل  در صحنه  باشید و اجازه دخالت به استکبار و همدستانش را ندهید و آنهایی که پرچم دار ولایت هستند باید تلاش بیشتری در بحث تداوم انقلاب داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها