فرمانده سپاه ناحیه زرندیه مطرح کرد:

آزاد سازی خرمشهر رویدادی تاریخ ساز/حماسه سوم خرداد می‌تواند تمام دسیسه‌های فعلی دشمنان را نیز نقش بر آب کند

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه درس‌های حماسه سوم خرداد می‌تواند تمام دسیسه‌های فعلی دشمنان را نیز نقش بر آب کند خاطر نشان کرد: سوم خرداد رویدادی تاریخ ساز است.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۳۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه ضمن گرامی داشت یوم الله سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس گفت: باید از فرصت ماه رمضان و شب‌های پر فضیلت قدر برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی با استفاده از اجرای برنامه‌های متنوع، حداکثر بهره را ببریم.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه درس‌های حماسه سوم خرداد می‌تواند تمام دسیسه‌های فعلی دشمنان را نیز نقش بر آب کند خاطر نشان کرد: سوم خرداد رویدادی تاریخ ساز است، زیرا آزادی خرمشهر کار کوچکی نبود و جمله امام راحل که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" نشان می‌دهد سلاح عزم و اراده، ایمان، علاقه به میهن، توکل به خدا، اتحاد و همدلی و جهاد شجاعانه در کنار هم قرار گرفت تا خرمشهر آزاد شد.
سرهنگ پاسدار حسین روح افزا با اشاره به اهمیت پرداختن به نقش ولایتمداری، ایمان، اتحاد و تدبیر در عملیات بیت المقدس گفت: می‌توانیم از حماسه سوم خرداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی، عناصر مقاومت را استخراج کرده و با بیان آن به روشنگری بپردازیم.
وی با اشاره به نقش محوری امام (ره) در هدایت رزمندگان در دوران ابتدایی جنگ افزود: آزادی خرمشهر در واقع یادآور پیروزی‌هایی صدر اسلام توسط مسلمانان با رهبری پیامبر اکرم (ص) است که در شرایط سخت کمبود نیرو و ابزار‌های جنگی، با توکل بر خدا و ایمان به رسالت پیامبر (ص) و با تکیه بر اعتقادات و باور‌های اسلامی خود توانستند ظفرمندی‌های بسیاری را برای اسلام به ارمغان آورند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا به همراه دیدار با خانواده تنی چند از شهدای عملیات بیت المقدس، حضور یکپارچه و هماهنگ در آئیین عبادی سیاسی جمعه و تجلیل از جهادگران خدمت را از جمله برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات