خبرهای داغ:
گفتگو خبری حجه الاسلام جواد احمدی در مورد خصایص دومین اختر آسمان امامت و ولایت
کد خبر: ۹۱۴۰۰۹۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،حجه الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه  گفت:اولین فرزند امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها از لحاظ شرافت خانوادگی بی نظیر و از دوران کودکی مورد توجه نبی مکرم اسلام قرار داشتند؛از اصحاب کساء و حاضر در مباهله بودند.
وی ادامه داد:حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همه جار یار و مدد کار امام عصر خود بود و قبل از خلافت و در زمان حکومت پدر بزرگوارشان در جنگ ها شرکت کردند و نمونه آن با شجاعت و تدبیر خود قائله جنگ جمل را به پایان بردند.
احمدی با تاکید بر حفظ بصیرت مردم در همه اعصار تاریخ گفت:متاسفانه عدم بصیرت مردم و عدم همراهی ولی زمان باعث شد آن امام همام مجبور به صلیح با معاویه شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با برشمردن ویژگی های فردی و اجتماعی امام حسن علیه اسلام گفت:امام در اهل بیت(س) معروف به کریم اهل بیت بودند زیرا در عمر با برکتشان دو مرتبه کل دارایی و سه مرتبه نصف دارایی خود را بخشیدند.همیشه با زیر دستان با فروتنی برخورد می کردند.
جواد احمدی در پایان حدیث از وجود شریف امام حسن مجتبی علیه السلام بیان نمود:"نابود شدن مردم به سه علت است:تکبر-حرص و حسادت"
ارسال نظرات
پر بیننده ها