مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی ریشه‌های عمیق دارد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر قرار گرفته‌ایم، این ایام را به آحاد مردم تبریک گفت و اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مقاومت در مقابل دشمن می‌تواند عزت و غرور برای یک کشور به ارمغان بیاورد و یک کشور را سربلند کند، ادامه داد: ایران اسلامی در هشت سال جنگ نابرابر با مقاومت خود عزت و سربلندی را در تقویم‌مان رقم زد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی کسی در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید، که ارتش تا بن دندان مسلح حزب بعث عراق 34 روز فقط در دورازه‌های خرمشهر زمین‌گیر شود.

سرایی اضافه کرد: اما مردان دلیر و غیور ایران اسلامی با دفاع قهرمانانه خود معادلات جنگ را در دنیا متحول کردند و ثابت کردند با پایمردی و روحیه شهادت طلبی می‌توان بر دشمن غلبه کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌‌غربی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات رهبری مبنی بر اینکه ایشان از دفاع مقدس به عنوان گنج گرانبها یاد می‌کنند، گفت: باید ابعاد این نظریه توسط نخبگان جامعه واکاوی و تحلیل شود، تا نسل‌های آینده کشور از این گنجینه گران‌بها به نحو احسن بتوانند استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان کشور در کاروان‌های راهیان نور و سرزمین دفاع مقدس پیامی جز زنده نگه داشتن شهدا ندارد، ادامه داد: این سری رویدادهای فرهنگی و تربیتی نشان می‌دهد، که دشمن با هیچ توانی نمی‌تواند رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهداء را از ذهن جوانان ما پاک کند.

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه اخلاص در عمل و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس، جوانان را مجذوب فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی کرده است، گفت: حضور آنها در سرزمین‌های مقدس جبهه و جنگ نشان می‌دهد، که ملت ما با شهدا مانوس هستند و آنها را فراموش نکرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان داشت: جوانان این مرز و بوم با نثار خون خود استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و ما باید یاد شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم نکوداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر تاکید کرد و بیان داشت: اینکه بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران حتی یک وجب از خاک کشورمان از دست نرفته، یک برگ زرین از افتخارات بی‌شمار نظام است.

انتهای پیام

ارسال نظرات