همزمان با میلاد با سعادت سبط اکبر، مراسم جشنی با حضور کارکنان سپاه ناحیه لردگان در محل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۶۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن (علیه السلام) به جایگاه ائمه اطهار (علیهم السلام) نزد خداوند اشاره کرد و گفت: انسان برای رسیدن به کمال باید به ریسمانی دست بزند که آن ریسمان محکم و قابل اعتماد باشد و  توسل و تمسک به اهل بیت (علیهم السلام) بهترین راه رسیدن به کمال است.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور ادامه داد: امام حسن مجتبی (علیه السلام ) الگوی تمام عیار و سرمشقی جاودانه برای تمام نسل ها و نمونه بارزی از یک انسان کامل و تربیت یافته در مکتب نبوی، علوی و فاطمی است.

کریم پور افزود: سبط اکبر، عابد ترین مردم در زمان خود بود به طوری که با پای برهنه به سفر حج می رفت و مدام در حال ذکر خدا بودند.

وی، عبادت، ترس از خدا ، همنشینی با قرآن را از ویژگی های فردی امام حسن (علیه السلام ) بیان کرد و گفت: هر وقت نام مرگ، قبر و قیامت به میان می آمد، حضرت امام حسن (علیه السلام ) گریه می کردند و در این زمینه مردم را هشدار می دادند و ارشاد می کردند.

این کارشناس مسائل دینی به خصوصیات اجتماعی امام مجتبی علیه السلام نیز اشاره کرد و گفت: مهربان بودن با مردم، گذشت، تواضع و فروتنی از بارزترین خصوصیات اجتماعی امام حسن (علیه السلام) بود.

مولودی خوانی در مدح سومین پیشوای شیعیان جهان از دیگر برنامه های این روز بود.

 

ارسال نظرات