الله بخش نجفی: علی رغم اینکه دشمن در این سال‌ها با تمام توان به دنبال شکستن اراده مابوده، ولی ما در هرتقابلی که با آن‌ها داشتیم چه در داخل (در دفع فتنه‌ها) و چه در خارج (در جبهه مقاومت)، توانستیم آن‌ها را شکست داده و شاخ استکبار را بشکنیم و مانع از تحقق رویای او برای کدخدایی جهان شویم.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۳۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
ملت ایران مانع از تحقق رویای استکبار برای کدخدایی جهان شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، درتاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی کشورمان روز‌هایی هستند که به روز‌های عزت آفرین و غرورانگیزی برای مردم کشورمان لقب گرفته اند و یوم الله تلقی می‌شوند. ایامی مانند ۱۲ بهمن ۵۷ (روز ورود حضرت امام راحل به کشورمان)،۲۲ بهمن ۵۷ (روز پیروزی انقلاب اسلامی)،۱۲ فروردین ۵۸ (روز جمهوری اسلامی)،۱۳ آبان ۵۸ (روز تسخیر لانه جاسوسی)،۵ اردیبهشت ۵۸ (شکست کودتای طبس)،۲۰ بهمن ۶۴ (فتح فاو)،۹ دی ۸۸ (خروش خودجوش ملت ایران برای دفع فتنه دشمنان انقلاب).

یکی از این روز‌های به یادماندنی و حماسه ساز، روز سوم خرداد ۶۱ می‌باشد که رزمندگان سلحشور مان طی عملیات پیروزمندانه‌ی بیت المقدس توانستند در طی یک جنگ نامتقارن و نابرابر، بر دشمن تا دندان مسلح، که از جانب دو ابرقدرت بزرگ یعنی آمریکا و شوروی سابق حمایت و پشتیبانی همه جانبه می‌شد غلبه کرده و خرمشهر عزیز را که به خونین شهر لقب گرفته بوداز چنگال دشمن بعثی آزاد کنند و زمینه موفقیت‌های بعدی در دفاع مقدس را فراهم آورند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن عملیات و درود به تمام کسانی که این موفقیت غرور آفرین را برای کشورمان رقم زدند یاد آن جمله معروف حضرت امام (ره) می‌افتیم که بعد از این فتح بزرگ فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
 
این نکته بسیار مهم را برای مردم ایران متذکر شدندکه این پیروزی بدون عنایت پروردگار میسر نبود، واقعا هم همینطور بود. چون اگر قدرت ما وعراق را طبق امکانات مادی ارزیابی می‌کردیم امکاناتمان نابرابر و پیروزیمان در عمل براساس شاخص‌های مادی غیرممکن بود، ولی آنچه سبب این موفقیت بزرگ شد، ایمان به خداوامید به نصرت او بود که در اراده رزمندگانمان تجلی یافته بود چرا که خداوند متعال فرمود: ه: «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکم»، ما تحقق این وعده الهی رادر این جنگ نابرابر شاهد بودیم و این فتح عظیم، درسی برای ما در ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی مان شد.
ما خرمشهر‌های زیادی را بایاری خدا و اعتماد به جوانان پرتوان کشورمان فتح کردیم.
 
در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، صنعتی، هسته ای، ساخت انواع تسلیحات نظامی بازدارنده و... به موفقیت‌های کم نظیری رسیده ایم؛ علی رغم اینکه دشمن در این سال‌ها با تمام توان به دنبال شکستن اراده مابوده، ولی ما در هرتقابلی که با آن‌ها داشتیم چه در داخل (در دفع فتنه‌ها) و چه در خارج (در جبهه مقاومت)، توانستیم آن‌ها را شکست داده و شاخ استکبار را بشکنیم و مانع از تحقق رویای او برای کدخدایی جهان شویم.

این موفقیت‌ها یک درس بزرگ به ما داده و آن اینکه بهترین تکیه گاه برای ملت ایران خداوند بزرگ است نه کدخدای پوشالی.

این پیروزی‌ها نه تنها مارا مغرور نکرده بلکه ما توانستیم روز به روز به حول قوه الهی بر موفقیت هایمان بیفزاییم و الان به برکت مقاومت مان و تبعیت از ولایت و همچنین یاری خدا، مرز جغرافیایی انقلابمان فراتر از مرز‌های جغرافیایی کشورمان است. ما به دروازه‌های رژیم اشغالگر قدس رسیده ایم و فقط با یک فرمان مقام معظم رهبری و با یاری خداوند، دروازه قلعه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را علی گونه درهم می‌شکنیم و حماسه‌ای خیبر گونه رقم خواهیم زد. هم قدس شریف را آزاد خواهیم کرد و هم به تاریخ جعلی آن رژیم پایان خواهیم داد.

امروز هم دشمن با تمام توان بعد از شکست هایش از انقلاب اسلامی در منطقه، در جبهه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... به فرمود: ه مقام معظم رهبری برعلیه انقلابمان آرایش جنگی گرفته و به دنبال شکستن اراده ملت ماست غافل از اینکه اراده ما اراده شکست ناپذیر است، چون متکی بر اراده لایزال خداوند می‌باشد. نه متکی بر اراده فناپذیر آنها؛ لذا در این جنگ اراده‌ها اگر دشمن بازهم دچار خطای محاسباتی شود شکستی سنگین در انتظارش است چرا که انقلاب اسلامی ما مانند بعضی از حکومت‌ها نیست که با حرکت یک ناو از آمریکا دولتش ساقط شود.

ما به دنیا ثابت کرده ایم که اقتدار و امنیتی که داریم عاریتی نیست بلکه این اقتدار و امنیت کشور، مرهون خون شهدایش، مقاومت، پایمردی وهمبستگی ملتش و رهبری داهیانه، ولی امرش است ما با درس گرفتن از روز‌های پرفتوحمان آماده فتح خرمشهر‌های دیگری هستیم؛ و این پیام شهید جهان آرا را سرمشق خود قرار می‌دهیم که گفته بودند: «بچه‌ها، اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکند.»

لذا با ایمان به پیروزی نهایی حزب الله بر حزب شیطان معتقدیم که صبح ظفر نزدیک است و این وعده پروردگارمان می‌باشد و انشاء الله با ظهور صاحب اصلی این انقلاب تحقق خواهد یافت چرا که وعده پروردگار مان این است: «وَ یَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْراً عَزیزاً»

الله بخش نجفی هادی کارشناس مسائل سیاسی -شهرستان پارس آباد
ارسال نظرات