کارشناس مسایل سیاسی:

آمریکا بزرگ ترین پرورش دهنده تروریست در جهان است

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در نشست بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت لردگان گفت: آمریکا بزرگترین پروش دهنده تروریست در منطقه خاور میانه و جهان است.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۳۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

حسن فرامرزی در این نشست با اشاره به فعالیت های ضدبشری آمریکا در طول تاریخ گفت: آمریکا همواره تلاش داشت تا با استفاده از زور و قدرت تفکرات منفعت طلبانه خود را بر کشورها تحمیل کند و با ایجاد اختلاف و حمله های تروریستی شاکله دولت ها را ضعیف نماید و بر آنها حکومت کند.

سرگرد پاسدار حسن فرامرزی ادامه داد: هر وقت کشوری خواست در مقابل آمریکا بایستد با مشکلات تروریستی و ترور شخصیت ها و همچنین تحریم اقتصادی مواجهه می شود و متاسفانه عربستان سعودی که مرکزجهان اسلام می باشد از حامیان آمریکاست و با دلارهای نفتی بر علیه اسلام فعالیت می کند.

فرامرزی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی برابر جنگ نیابتی و تروریستی تصریح کرد: شکست قاطع داعش در عراق و سوریه، نقش آفرینی درست و به موقع جمهوری اسلامی و هوشمندی دولت ها و ملت های این دو کشور را  به معرض نمایش گذاشت و آمریکا از این اقتدار جمهوری اسلامی ایران و در راس آن جانفشانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عاجز شد و برای تخریب این نهاد سیاسی روی به گزافه گویی و دروغ پردازی آورد و سپاه را یک نهاد تروریستی خواند.

وی ادامه داد: امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ایران آنقدر پیشرفت کرده که در لحظه می توان دشمن را غافل گیر نمود و ضربات مهلکی به آن وارد کرد، که البته خود دشمنان پی به این اقتدار بردند و طبل جنگ را برای ایجاد  جو روانی می کوبند، ولی واضح است که توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارند.

ارسال نظرات