مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان خبر داد:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس گیلان در نظر دارد تا تعداد ۵۰۰ واحد مسکن برای سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان گلستان احداث کند.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۲۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان گلستان توسط سپاه قدس گیلان
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نصیرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت، ضمن گرامیداشت ایام حماسه سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: وجود روحیه ایثار و مقاومت در رزمندگان اصلی‌ترین عامل فتح خرمشهر بود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده جهت بازسازی مناطق سیل‌زده کشور گفت: سپاه قدس گیلان در نظر دارد تا تعداد ۵۰۰ واحد مسکن برای سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان گلستان احداث کند.

نصیرنژاد با اعلام اینکه هزینه ساخت هر واحد مسکن برای سیل‌زدگان ۷۵ میلیون تومان برآورد شده است تصریح کرد: سپاه قدس گیلان علاوه بر ساخت مسکن، لوازم مورد نیاز زندگی را نیز در اختیار صاحبان این واحد‌ها قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هزینه ساخت مسکن برای سیل‌زدگان استان گلستان مجموعاً ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جهت اجرای این طرح در اختیار پایگاه‌های بسیج محلات قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده ساخت ۵۰۰ واحد مسکن برای سیل‌زدگان استان گلستان حدود یک سال زمان خواهد برد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات