رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان خبر داد؛

زنجان میزبان مسابقات کشوری ورزش پهلوانی و زورخانه ای در سال 98

رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان از برگزاری مسابقات کشوری ورزش پهلوانی و زورخانه ای در شهریور ماه سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود میرزایی با اشاره به نزدیک بودن هفته پهلوانی خاطر نشان کرد:در این هفته تمامی ادارات و دستگاههای دولتی می بایست بخشی از کار را برعهده بگیرند و در برگزاری برنامه ها با اداره کل ورزش و جوانان همکاری لازم را داشته باشند زیرا اشاعه  فرهنگ پهلوانی امری ضروری در جامعه کنونی است و مستلزم تلاش همه جانبه است.

 

رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان پهلوانی را فراتر از قهرمانی دانست و گفت :پهلوانی یک فرهنگ است که می بایست در طول سال به آن توجه داشته باشیم و به نسل جدید بیاموزیم و این فرهنگ را انتقال دهیم تا با افتخار به گذشته خود بدانند که در کنار توانایی جسمانی، جوانمردی و انسانیت لازمه ی قهرمانی است و در سطح بین المللی این فرهنگ والای پهلوانی شاخصه ی اصلی یک ورزشکار قهرمان و پهلوان ایرانی باشد. 

 

وی تصریح کرد: در تلاشیم که در برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان با آمادگی کامل حضور  و همکاری لازم را داشته باشیم و این برنامه ها  را در سطح کشوری و با کیفیت بسیار بالایی برگزار کنیم و این موارد را از هیأتهای شهرستانها نیز انتظار داریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار