فرماندار بیجار از انجام ۱۲۹ پروژه سفر مقام معظم رهبری با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ۸۰۰ هزار تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۷۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
علی اکبر ورمقانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  با گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان اظهار کرد: ۲۲ اردیبهشت نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان و یادآور خلق حماسه عظیم مردم شهرستان بیجار است، مردم این خطه پس از گذشت سال‌ها هنوز به خود می‌بالند که روزی میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان ۱۲۹ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای شهرستان بیجار تصویب شد.

فرماندار بیجار گفت: از ۱۲۹ پروژه تصویب شده ۴ پروژه مختص به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی بود که با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

به گفته این مسوول: در سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان ۴ پروژه با اعتبار ۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در حوزه آموزشی عالی شهرستان بیجار تصویب که ۱۰۰ درصد آن انجام شده است.

ورمقانی تصریح کرد: انجام ۷ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و هنر از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان برای شهرستان بیجار است.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری برای شهرستان بیجار انجام ۱۲ پروژه در حوزه تامین اجتماعی با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ تومان بوده است.

به گفته ورمقانی: انجام ۳ پروژه در حوزه راهداری با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ۲ پروژه حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، ۵ پروژه تربیت بدنی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری برای شهرستان بیجار بود که تا کنون انجام شده است.

فرماندار بیجار از اختصاص ۱۵ میلیارد و ۵۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جهت انجام ۸۵ پروژه عمران روستایی در سفر مقام معظم رهبری برای شهرستان بیجار خبر داد که تا کنون انجام شده است.

وی اذعان کرد: تکمیل پروژه تفریحی گردشگری حمزه عرب و جاده بیجار همدان از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری است که تا ۲ دیگر به بهره برداری کامل می‌رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات