مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خدمت بی منت در ادارات را از اساس کار در بسیج کارمندان دانست و افزود: بسیج کارمندان در مواردی که خلاء وجود دارد باید ورود پیدا کرده و در رفع مشکلات موجود در ادارات نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۲۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات حوزه شهید رجایی (ره) با اشاره به انتظار مقام معظم رهبری از بسیجیان در ادارات گفت: مأموریت بسیج کارمندان با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری به میدان آمدن مدیران برای حضور چهره به چهره با مردم است و امسال باید این موضوع در جامعه پر رنگ دیده شود.

وی افزود: باتوجه به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب برای تمدن سازی اسلامی، کمک به تحقق دولت اسلامی در ادارات از مأموریت های مهم بسیج کارمندان است، که برنامه ها در این جهت مشخص حرکت می کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی را از وظایف مهم بسیج ادارات دانست و بیان داشت: این موضوع سبب تحقق دولت اسلامی شده که در نهایت جامعه را به سمت ایجاد تمدن اسلامی و انتظار مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ختم می شود.

سرهنگ پاسدار عباسی جامعه هدف بسیج ادارات را کارمندان، ارباب رجوع و خانواده های کارمندان خواند و افزود: باید برنامه هایمان در حول تقویت این 3 محور باشد و رسالتی که بسیج برای دفاع از ارزش ها دارد را در قالب این محورها پیاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه ها باید جذاب، نو و خلاق برنامه ریزی شوند، گفت: 20 درصد از کارمندان کشور و بیش از 50 درصد کارمندان استان عضو بسیج هستند.

سرهنگ پاسدار عباسی با تاکید بر اینکه اهمیت به برگزاری نماز باشکوه در ادارات باید همواره مود توجه بسیج ادارت باشد، گفت: چراکه نماز ستون دین است و باید در ادارات تقویت شود.

وی با اشاره به نارضایتی برخی از مردم از دستگاه های اجرائی گفت: نظرسنجی از ارائه خدمات به مردم همواره باید انجام شود و در این نظرسنجی ها تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در دستور کار باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی خدمت بی منت در ادارات را از اساس کار در بسیج کارمندان دانست و افزود: بسیج کارمندان در مواردی که خلاء وجود دارد باید ورود پیدا کرده و در رفع مشکلات موجود در ادارات نقش آفرینی کند.

سرهنگ پاسدار عباسی میز خدمت را از مهمترین برنامه های اثرگذار برای ارائه خدمات بهتر به مردم معرفی کرد و گفت: میز خدمت جهادی با میز خدمت دولتی بسیار تفاوت دارد چراکه خدمات میز خدمت دولتی به مثابه راهنمای ساختمان ادارات است ولی میز خدمت جهادی کارکردهای بسیار موثر و مناسب تری دارد.

وی مسجد محوری را از مهمترین مزیت های میز خدمت بسیج ادارات دانست و افزود: ظرفیت های مسجد بسیار گسترده است و باید از این ظرفیت ها در جهت خدمت به مردم استفاده شود. لذا پیگیری مصوبات میزهای خدمت لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات