خبرگزاری بسیج: جلسه بررسی تعریض کمربندی دوم تهران باحضور بخشدار مرکزی ری، نمایندگان ادارات آبفار ری، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری، آبفای استان تهران، راه و شهرسازی و مهندسین مشاور و پیمانکار در محل بخشداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۰۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی ری، در ابتدای این جلسه فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری با اشاره به اینکه اجرای پروژه تا بحال مطلوب بوده است ، تعامل و هم افزایی دستگاه های مربوطه در جهت تسریع اجرای این پروژه عمرانی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اتمام این پروژه عمرانی نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه های مربوطه و تجمیع منابع مالی، خدماتی و اجرایی است و هراندازه این تعامل و هم افزایی بیشتر باشد روند پیشرفت کار سرعت مضاعفی پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این محور بدلیل تردد بالا و اتصال به اتوبان تهران قم و جاده قدیم قم و نیز جاده امام رضا (ع) و جاده ورامین و نیز حادثه خیز بودن آن نیازمند تعریض هر چه سریعتر و اتمام پروژه است.

در ادامه جلسه مسئولین مربوطه به بررسی پروژه تعریض کمربندی دوم تهران پرداختند و مقرر شد: نقشه خطوط لوله شبکه های آبرسانی توسط اداره آب و فاضلاب روستایی تهیه و هماهنگی های لازم با اداره راه و شهرسازی شهرستان ری در این زمینه صورت بگیرد.

همچنین مقرر شد اداره مسکن و شهرسازی شهرستان ری هماهنگی لازم جهت اخذ مجوز تعریض پل روی کانال آب ری-ورامین را انجام دهد.

در ادامه جلسه مقرر گردید طرح ترافیکی معبر کمربندی دوم تهران جهت طرح موضوع در شورای ترافیک شهرستان ری تهیه شود.

ارسال نظرات