اخبار حاکی است دوباره پای کارشناسان صندوق بین‌المللی پول که در دهه 70 با اجرای سیاست‌های آنان اختلاف طبقاتی گسترده و له شدن مردم زیر چرخ‌های توسعه به ارمغان آمد؛ دوباره به ایران باز شده است.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۹۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید مهدی حاجی‌آبادی؛ خبر کوتاه و دردناک بود؛ طی هفته‌های اخیر با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور، هیاتی از صندوق بین المللی پول (IMF) به مدت دو هفته در ایران حضور داشتند تا مشاوره‌ای در برخی مباحث اقتصادی به مسئولان بدهند.
طبق آنچه که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اطلاع رسانی شده است هیات ۴ نفره صندوق بین المللی پول به همراه سرپرست معاون این صندوق در امور مالی در ایران به مسائل مهم، حساس و استراتژیک این روز‌های اقتصاد کشور یعنی اصلاحات ساختاری برنامه و بودجه پرداخته‌اند.
ورود این کارشناسان از سوی دولت به معنای پیاده‌سازی سیاست‌های صندوق بین‌المللی پول در ایران است؛ چیزی که در گذشته نزدیک در دولت سازندگی توسط دولتمردان هاشمی رفسنجانی، که اغلب در دولت روحانی نیز به پست و مقام رسیده‌اند پیاده شد و فجایع اقتصادی را رقم که ده‌ها سال گریبانگیر مردم ایران است.

ارسال نظرات