خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی تاکید کرد
مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۷۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، حمزه بروجنی عصر امروز در جمع نیکوکاران چایپاره، اظهار کرد: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد و خانواده‌های زندانیان را به صورت جدی در مقابل معضل‌های مختلف مقاوم ساخت.

وی افزود: رسالت انجمن حمایت از زندانیان، کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مجازات و زندان بر خانواده زندانیان است، که با کمک های مادی و معنوی و ارائه مشاوره‌های لازم تلاش می‌شود تا آنها در مسیر زندگی سالم قرار گیرند.

این مسوول با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز فقر اقتصادی و فرهنگی در خانواده‌‌های افراد زندانی باید تلاش شود، ادامه داد: انجمن‌ها و تشکل‌ها در این زمینه باید به صورت جدی تلاش کنند.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی کمک‌های مالی خیرین و افراد نیکوکار را پشتوانه مالی انجمن‌ها برشمرد و افزایش منابع مالی را در جهت ارائه خدمات بهینه به قشر آسیب پذیر را ضروری دانست.

 وی بر لزوم حمایت‌های مستمر انجمن‌ها از این خانواده‌ها تاکید کرد و بیان داشت: همدلی و همزبانی مردم خطه چایپاره درراستای رفع نیازمندی‌های افراد مستمند زبانزد عام و خاص است.

این مسوول در ادامه از تلاش‌های رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و هیٱت مدیره انجمن حمایت زندانیان در رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات