مکان شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان به منظور بهبود شبکه دسترسی شعب و توازن در ارائه خدمات حضوري به مشتريان تغيير و به شعبه مشيرالدوله (كد۲۴۲۳) نام گذاري شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۳۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
 
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، آیین گشاييش شعبه مشيرالدوله با حضور عيسي امامي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران و جمعي از مسئولين، مدعوين و مشتريان بانک برگزار شد.
در این مراسم، عیسی امامی بيان داشت: يکي از هدف هاي اصلي اين بانک ترويج سنت قرض الحسنه در کشور است که اين مهم تنها با استقبال مشتريان ميسر خواهد شد.
وی افزود: در این راستا، انگیزه خیرخواهانه و استقبال هموطنان از سنت نيکوي قرض الحسنه و تخصيص بهتر منابع بين نيازمندان و اقشار ضعيف جامعه نقش به سزائي در فعاليت اين بانک دارد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: چنانچه همراهي و هم افزايي هموطنان تقويت شود و بانک قرض الحسنه مهر ايران بتواند سهم بيشتري از خدمات بانکداري اسلامي در كشور را در اختيار بگيرد، قطعا خدمات قرض الحسنه بيشتري را ارائه خواهد داد و گامهاي موثري را در راستاي كمك به نيازمندان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برخواهد داشت.
وی ادامه داد: استان اصفهان پتانسیل بسیار بالایي در جذب منابع دارد و با توجه به نقدينگي زيادي که در بين استان ها و بعد از تهران دارد مي توانيم سهم بيشتري از بازار را تصاحب نماييم .
عیسی امامی اظهارداشت: عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان مطلوب و مثبت ارزيابي مي شود و يکي از استان هايي است که بيشترين تسهيلات قرض الحسنه در آن پرداخت شده است.

ارسال نظرات