رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی با بیان اینکه دستگیری ۱۹ قاچاقچی ، ۴۸ حمل‌کننده ، ۷۳۱ نگهدارنده ،۳۲۰ خرده‌فروش و ۲۱ توزیع‌کننده در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در دوماهه امسال انجام شده گفت: همچنین انهدام ۷ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان مرکزی نیز در این جهت انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۲۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اولویت های امنیت بخش پلیس گفت: متأسفانه مواد مخدر به عنوان سومین تجارت پرسود دنیا و چهارمین تهدید برای جامعه بشری است که برخورد با عوامل توزيع مواد مخدر از مهمترین برنامه های این مرکز است.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته افزود: در بازه زماني ۲ ماهه، ۲ هزار و ۲۷۳ نفر معتاد متجاهل از سطح معابر عمومي، پارک‌ها و تفرجگاه‌هاي استان جمع‌آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی با اشاره به اقدامات مهم و موثر پلیس برای مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر بیان داشت: دستگیری ۱۹ قاچاقچی ، ۴۸ حمل‌کننده ، ۷۳۱ نگهدارنده ،۳۲۰ خرده‌فروش و ۲۱ توزیع‌کننده در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در دوماهه امسال از جمله این اقدامات است.

چگنی مواد مخدر را عامل مهم بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و عنوان کرد: نیاز است که برای مبارزه جدی با این معضل اقدامات هوشمندانه شکل گیرد چرا که متأسفانه در طی این مدت مورد کم توجهی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در طرح پاکسازی شاهد افزایش 16 درصدی دستگیر شدگان بودیم افزود: انهدام ۷ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان مرکزی نیز در این جهت شکل گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین ۶۱ دستگاه خودرو، ۱۹دستگاه موتورسيكلت از قاچاقچيان و خرده‌فروشان مواد مخدر کشف‌شده است.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات