تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارگران در شرایط اقتصادی امروز کشور بیشترین فشار را احساس می‌کنند و ما هم تلاش می‎کنیم با توجه به توان و امکانات موجود، با صرفه جویی و جلوگیری از هزینه‌های اضافی در جهت ارائه خدمات بهتر به آن‌ها گام برداریم.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۱۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار کارکنان بخش‌های خدماتی حرم مطهر رضوی اظهار داشت: شما بیشتر از دیگر بخش‌ها با زائران در ارتباط هستید و نسبت به تأثیر تصمیمات و برنامه ریزی‌ها بر حال زائران آگاهی دارید، به همین دلیل برای تصمیم گیری بهتر و دقیق‌تر از نظرات شما استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگران در شرایط اقتصادی امروز کشور بیشترین فشار را احساس می‌کنند و ما هم تلاش می‎کنیم با توجه به توان و امکانات موجود، با صرفه جویی و جلوگیری از هزینه‌های اضافی در جهت ارائه خدمات بهتر به آن‌ها گام برداریم.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به کارکنان بخش‌های خدماتی حرم مطهر رضوی گفت: نمی‌توانیم تمام مشکلات را حل کنیم، اما تلاش می‌کنیم در حد مقدورات رنج شما را رنج خودمان بدانیم و در جهت کاستن آن‌ها گام برداریم.

مروی افزود: اینکه امروز یک کارگر زحمتکش نمی‌تواند ضروریات را برای زندگی خود فراهم کند بسیار رنج آور است. اشک و لبخند خانواده‌‎های شما را از خودمان می‌دانیم و واقعاً از اینکه طبقه کارگر و حقوق بگیر در رنج است، ما هم رنج می‌بریم و با آنچه در توان داریم برای رفع مشکلات شما تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه شما خادمان حضرت رضا (ع) هستید، سعی کنید همیشه با وضو در محل کار حاضر شوید و قدر خدمت در این محیط ملکوتی و نورانی را بدانید.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارتان را پاکیزه و کامل انجام دهید؛ اینجا خانه امام رضا (ع) است و باید به گونه‌ای نظافت کنید که انگار در منزل خودتان هستید و زائران حضرت، مهمانان خودتان هستند.

مروی بیان کرد: همه شما در نظم و آراستگی حرم مطهر نقش دارید؛ اگر تلاش‌های شما در نظافت و مفروش کردن حرم مطهر نباشد، همه بخش‎های حرم با مشکل مواجه می‌‎شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها