با حضور فرماندهان و مسئولین مربوطه مراسم تکریم و معارفه مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقداد مشهد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۱۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم که ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن جلسات ناحیه مقداد مشهد برگزار شد فرمانده ناحیه مقداد مشهد در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) تعلیم و تربیت را از ارکان مهم بسیج دانست و بر اهمیت و جایگاه والای تعلیم و تربیت اسلامی تأکید کرد.
 
در ادامه حجت الاسلام حمیدی فر مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) گفت:جایگاه مدیریت در قرآن بسیار مهم است و در ۴۰ آیه نیز به آن پرداخته شده و از لحاظ دینی و اسلامی نیز ویژگی‌هایی دارد که در آیه ۶۲ سوره اعراف به آن اشاره شده که عبارتند از: آگاه بودن به اهداف و مأموریت سپرده شده، دلسوز و خیرخواه بودن و علم و دانش آن کار را داشتن، که مورد تآکید قرار گرفته است.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز در آخرین بیانات خودشان در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت و جایگاه صالحین در بسیج فرمودند که مربیان و سرگروه‌های صالحین باید مراقب باشند که مطالب خرافی و انحرافی به بدنه بسیجیان رسوخ نکند و خیلی باید مواظبت و نظارت نمود.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام رضایی در مسئولیت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقداد مشهد تقدیر و حجت الاسلام رمضانی به عنوان مسئول جدید این معاونت معرفی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها