رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرد:
رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به آغاز طرح ملی غربالگری فشار خون اشاره کرد و گفت: در کنار خدمات رایگان پزشکی به نیازمندان،طرح غربالگری فشار خون هم در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۳۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دکتر سید عباس موسوی در حاشیه برنامه ویزیت رایگان در قالب طرح«30 شب30 مسجد» که در روستای  سیل زده آبمال ساری برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ویژگی های این طرح گفت: با توجه به اینکه این طرح چندسال در حال برگزاری است اما امسال  یک سری ویژگی های جدید پیدا کرد و آن افزایش خدمات تخصصی بود.

رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه افزود:ویزیت تخصصی بیماران  توسط پزشکان متخصص در این طرح در حال انجام است.برای نمونه بیمارانی که نیازمند گرفتن نوار قلب هستند، با مراجعه به مسجد به آنها خدمات رایگان ارائه می شود.

دکتر موسوی به آغاز طرح ملی غربالگری فشار خون اشاره کرد و گفت: در کنار خدمات رایگان پزشکی به نیازمندان،طرح غربالگری فشار خون هم در حال اجرا است.

وی با اعلام این مطلب که بیش از 50 درصد از مردم اطلاع ندارند که مبتلا به فشار خون هستند، اضافه کرد:با هدف ارائه خدمات سلامت به نیازمندان و پیشگیری و کنترل بیماری اجرای این طرح آغاز شد.

دکتر موسوی در پایان با قدردانی از پزشکان متخصصی که با مشغله های فراوان بصورت خالصانه  با این طرح همکاری می کنند گفت:از بسیج جامعه پزشکی مازندران که  زمینه همکاری را فراهم کرده است، تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها