مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران از ویزیت رایگان 10 هزار نفر تا اکنون در قالب طرح «30 شب 30 مسجد» خبر داد و افزود: دارو هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار میگیرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۲۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ارائه ویزیت و خدمات رایگان پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران شامگاه یکشنبه 29 اردیبهشت ماه در روستای سیل زده آبمال ساری برگزار شد.

دکتر احمد لزگی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ما از ویزیت رایگان 10 هزار نفر تا اکنون در قالب طرح «30 شب 30 مسجد» خبر داد و افزود: دارو هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار میگیرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در مناطق کم برخوردار و محروم بهمراه پزشکان متخصص مختلفی اعم از پزشک متخصص داخلی، قلب، اطفال، زنان و زایمان و پرستاران به مردم سراسر استان خدمات رسانی می کند.

دکتر لزگی در پایان سخنان خود یادآور شد: با توجه به اینکه شهید شاخص سال 98 بسیج جامعه پزشکی شهید دکتر محمدعلی رهنمون اعلام شد،  تصمیم گرفتیم این طرح را در سطح استان گسترش بدهیم و در حال حاضر پزشکان متخصص مختلفی  بصورت رایگان و ایثارگرانه در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها