فرمانده سپاه ناحیه لردگان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر اثبات وعده الهی بود، از برگزاری 50برنامه به مناسبت سوم خرداد در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیدمسعود موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: آزاد سازی خرمشهر اثبات یکی از وعده های الهی بود که رزمندگان اسلام با امکانات و نفرات کمتر نسبت به دشمن بر آنها غلبه کردند و در حقیقت قدرت ایمان و توکل بر خدا این پیروزی را به وجود آورد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان ادامه داد: دشمن مست و فریب خورده در آن دوران دفاع مقدس فکر نمی کرد که رزمندگان ایران اسلامی بتوانند در برابر امکانات و تجهیزات مدرن ارتش بعث ایستادگی کنند، ولی فرزندان حضرت روح الله با تاسی از آیات قرآن و تبعیت از ولی فقیه توانستند درس ایستادگی و آزادگی را به جهانیان نشان دهند و در حقیقت ایران اسلامی را در برابر تجاوز دشمنان بیمه کنند.

موسوی افزود: امروز که آمریکا با یاوه گویی های خود سعی دارد جنگ روانی به راه اندازد که می خواهد به ایران حمله کند و متاسفانه عده ای ترسو در کشور به خود لرزیدند، می داند که جنگ با مردان غیور، شجاع و با ایمان ایران اسلامی کار ساده ای نیست و قطعا شکست آمریکا را به دنبال خواهد داشت، زیرا ملت ایران را  در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خوب شناختند.

وی اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 50 برنامه در شهرستان لردگان برگزار می‏شود که سرکشی از خانواده های معظم ایثارگران و شهدا، میهمانی لاله ها و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، گردهمایی رزمندگان و بسیجیان، نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست های بصیرتی و... از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

ارسال نظرات