در گفتگو با بسیج عنوان شد؛

آزادسازی خرمشهر اثبات وعده الهی بود

فرمانده سپاه ناحیه لردگان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر اثبات وعده الهی بود، از برگزاری 50برنامه به مناسبت سوم خرداد در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیدمسعود موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: آزاد سازی خرمشهر اثبات یکی از وعده های الهی بود که رزمندگان اسلام با امکانات و نفرات کمتر نسبت به دشمن بر آنها غلبه کردند و در حقیقت قدرت ایمان و توکل بر خدا این پیروزی را به وجود آورد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان ادامه داد: دشمن مست و فریب خورده در آن دوران دفاع مقدس فکر نمی کرد که رزمندگان ایران اسلامی بتوانند در برابر امکانات و تجهیزات مدرن ارتش بعث ایستادگی کنند، ولی فرزندان حضرت روح الله با تاسی از آیات قرآن و تبعیت از ولی فقیه توانستند درس ایستادگی و آزادگی را به جهانیان نشان دهند و در حقیقت ایران اسلامی را در برابر تجاوز دشمنان بیمه کنند.

موسوی افزود: امروز که آمریکا با یاوه گویی های خود سعی دارد جنگ روانی به راه اندازد که می خواهد به ایران حمله کند و متاسفانه عده ای ترسو در کشور به خود لرزیدند، می داند که جنگ با مردان غیور، شجاع و با ایمان ایران اسلامی کار ساده ای نیست و قطعا شکست آمریکا را به دنبال خواهد داشت، زیرا ملت ایران را  در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خوب شناختند.

وی اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 50 برنامه در شهرستان لردگان برگزار می‏شود که سرکشی از خانواده های معظم ایثارگران و شهدا، میهمانی لاله ها و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، گردهمایی رزمندگان و بسیجیان، نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست های بصیرتی و... از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

ارسال نظرات