خبرهای داغ:
وفایی گفت: بیش از 71 درصد جمعیت استان، در گروه سنی 18 تا 64 سال قرار دارند که اگر این جمعیت در گروه سنی اشتغال قرار گیرند، فرصتی است برای این گروه سنی که گروه کار است برنامه ریزی مناسبی انجام شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۶۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سمینار روز جهانی جمعیت با حضور عبدالمحمد زاهدی و مدیران دستگاهها در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد.

حسن وفایی مدیرکل ثبت احوال استان قزوین در این مراسم بیان کرد: شورای راهبردی جمعیت در کشور و به تبع آن در استان قزوین با عضویت دستگاههای اجرایی ذیربط ایجاد شدکه به صورت فصلی در استان تشکیل می شود و به طور سالانه اقدامات دستگاهها در بحث جمعیت را گزارش دهی می کند.

وی گفت: امروز فرصت مغتنمی است تا مسایل مربوط به جمعیت را با نگاه ملی بررسی کنیم.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین اظهار کرد: بیش از 71 درصد جمعیت استان، در گروه سنی 18 تا 64 سال قرار دارند که اگر این جمعیت در گروه سنی اشتغال قرار گیرند، فرصتی است برای این گروه سنی که گروه کار است برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

وفایی عنوان کرد: کشور و به تبع آن استان قزوین در حال پیشرفت به سمت پیری است و بنابراین لازم است فرهنگ سازی لازم در خصوص تکریم سالمندان را نهادینه کنیم و زیرساختهای شهری و روستایی در بحث پیری ایجاد شود.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها