جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ترفند و دسیسه‌های دشمن علیه نظام اسلامی ایران گفت: فرهنگ مقاومت زمینه شکست دشمن و پیروزی ملت ایران را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۲۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح امروزدر مراسم معارفه جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، با تاکید بر رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مجالس قرآن، افطاری، کمک به فقرا، دوری از محرمات و نیکی به همنوعان در ماه مبارک رمضان همه درهای بهشت هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید براینکه امروز آمریکا در مقابل ایران اسلامی یک شکست خورده تمام عیار است، خاطرنشان کرد: امروز بیداری ملت‌های اسلامی برگرفته از مقاومت ملت ایران بوده و این تفکر انقلابی توانسته به خوبی در جلوی‌دشمن بایستند.

وی با بیان اینکه حربه آخر آمریکا برای شکست ملت ایران حربه اقتصادی است، افزود: ملت ایران با مقاومت در این جنگ نیز پیروز خواهد بود و سربلندی در این جنگ فروپاشی این شیطان بزرگ است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ترفند و دسیسه‌های دشمن علیه نظام اسلامی ایران گفت: فرهنگ مقاومت زمینه شکست دشمن و پیروزی ملت ایران را فراهم می‌کند.

سرهنگ دشتی با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده و سبب عصبانیت دشمنان شده، گفت: بدخواهان ملت ایران از روحیه شهادت‌طلبی ما وحشت دارند و بدانند که راه امام حسین (ع) توسط جوانان باغیرت و حماسه آفرین ایران ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه گرفتاری‌های جامعه از آمریکاست، خاطرنشان کرد: آن کسانیکه رو به افول و نابودی هستند، آمریکا و قدرت‌های شیطانی منطقه‌اند و هم‌اکنون نیز نشانه‌های آغاز این افول، روشن است.

سرهنگ دشتی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان فروپاشی آمریکا و اروپا را به زودی خواهند دید، تصریح کرد: آمریکایی‌ها، عزت و قدرت ما را نشانه گرفته‌اند و با اصل انقلاب و مردم غیور ایران مخالف هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری در 22 بهمن ماه سال 97، بیان کرد: آنطور که انتظار می‌رفت در گام دوم انقلاب هنوز حتی از سوی نیروهای انقلابی هم کاری نشده است.

وی با تاکید بر تحقق تمدن نوین اسلامی تصریح کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی رفتارها باید در عرصه‌های خانواده، اجتماع و ادارات اساسی تغییر کند.

در پایان این مراسم طی حکمی جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات