خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه امسال برای طرح کتابخانه استاندارد اسدآباد 5 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: پس از 10 سال باید این طرح به عنوان یک مطالبه عمومی مهم فرهنگی در سال جاری تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۱۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

طرح کتابخانه استاندارد اسدآباد باید در سال جاری تعیین تکلیف شودلیلا امیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تاکید بر تعیین تکلیف بازار روز و هفته بازارهای سطح شهر اسدآباد اظهار کرد: ما مخالف امرار معاش نیستیم اما معتقدیم باید دستفروشان به صورت کنترل شده ساماندهی و برای آنان کد رهگیری و کارت شناسایی صادر شده و با گرفتن تعهد لازم از آنان کنترل و نظارت و بازرسی ها نیز مشمول آنان شود.

وی افزود: متاسفانه از دستفروشان بازار روزها هیچ هویتی در دست نداریم و در صورت هر گونه تخلف و عرضه و فروش، گاها اجناس بدون کیفیت و غیر بهداشتی به دلیل عدم وجود اطلاعات لازم از هویت دستفروشان فعالیت کننده در این بازارها امکان برخورد قانونی با آنان وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد در رابطه با پروژه تعطیل شده کتابخانه استاندارد پارک شهیدباهنر نیز گفت: کتابخانه مذکور در سال 90 در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر در پارک شهید باهنر اسدآباد کلنگ زنی و در سال 94 عملیات اجرایی طرح آغاز شد.

وی ادامه داد: این پروژه به علت کمبود اعتبار در سال 95 با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله فنداسیون تاکنون متوقف مانده و این پیشرفت فیزیکی ناچیز هم در حال تخریب است .

امیدی با اشاره به اینکه برای پیشرفت فیزیکی 10 درصدی طرح، اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: در سال 96 این پروژه دارای 1.5 میلیارد با تخصیص 430 میلیون تومان دارای اعتبار بوده که به دلیل اوراق بودن برای ادامه ساخت پیمانکاران استقبال نکردند و این امر موجب ترک تشریفات طرح شده و قرار است ادامه کار از مسکن و شهرسازی به کتابخانه‌های عمومی واگذار شود که باید این طرح سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه امسال برای طرح کتابخانه استاندارد اسدآباد 5 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، یاد آور شد: پس از 10 سال باید این طرح واقع در یکی از مناطق محروم شهرستان و منطقه بازآفرینی شهر به عنوان یک مطالبه عمومی مهم فرهنگی در سال جاری تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات