فرمانده سپاه ناحیه فارسان در دیدار با والدین دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت بهشت آیین این شهرستان گفت: طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند بین مدرسه، خانه و مسجد است.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۱۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان در آستانه شروع تعطیلات تابستانی در واحد مقاومت بهشت آیین شهرستان فارسان با والدین دانش آموزان بسیجی این مدرسه دیدار و گفت و گو کرد.

 در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید یزدانی گفت: طرح شهید بهنام محمدی نقطه عطف و اتصال بین مسجد، مدرسه و خانه دانش آموزان است و نباید بگذاریم این ارتباط به هر شکلی کم یا قطع شود.

وی افزود: در ایام تابستان پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده اند که از جمله شاخص ترین این برنامه ها می توان به اردوهای طرح هجرت اشاره کرد.

سرهنگ یزدانی در ادامه عنوان کرد: امروز تمام دنیای استکبار و برخی عناصر داخلی آنها در یک اقدام هماهنگ برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی صف بندی کرده اند و برای چنگ انداختن بر چهره انقلاب از یک جا خط دهی می شوند.

وی گفت: امروز قدرت سخت و نرم ایران بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده و جمهوری اسلامی ایران در میان آتش بازی های منطقه به لنگرگاه ثبات و امنیت تبدیل گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان تصریح کرد: همه مشکلات امروز اقتصادی ناشی از  تحریم و دشمنان خارجی نیست، بلکه بسیاری از مشکلات به خاطر بی تدبیری هاست و نباید اجازه داد تحریم های اقتصادی این قدر برروی اقتصاد داخلی و به تبع آن بر روی فرهنگ اسلامی ما تاثیر بگذارد.

 

ارسال نظرات