فرمانده ومسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده شهید علی حیدری پور دیدار کردند+تصاویر
کد خبر: ۹۱۳۹۵۷۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حسن ذوالفقاری در دیدار با خانواده شهید علی حیدری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید حیدری پور از بهترین و خوش اخلاق‌ترین معلمان در دهه ۶۰ بود.
وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار یکی از معلمان مابود گفت: همیشه این شهید چفیه بر دوشش بود و مردم مهدیشهر او را با چفیه می‌شناختند وبسیار او را دوست داشتند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر بیان کرد:این معلم شهید نه تنها با شهادت خود الگویی برای دیگران شد بلکه در معلمی نیز سرمشق والگویی بود برای دیگر معلمان وانس وعلاقه عجیب او به شغل معلمی وشاگردانش هنوز هم در اذهان دوستان وهمکارانش باقی است.
در ادامه مادر شهید اظهار کرد: فرزندم در سفری که به تهران به دیدار امام خمینی (ره) رفته بود دست به عبای امام کشیده بود وخودش را متبرک کرده بود و پس از برگشت گفت که این دست بوسیدن دارد چراکه به عبای امام متبرک شده است.
گفتنی است این شهید والامقام در دوران انقلاب همیشه در صحنه‌های پیروز انقلاب حضور داشت ونقش آفرین بودوسرانجام در سال ۱۳۶۵ در سن ۲۷ سالگی در عملیات پاتک مهران در منطقه مهران به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها