فرماندار مهدیشهر با اشاره بر اینکه مسئولین روابط عمومی نقش مهمی دارند گفت: روابط عمومی‌ها قلب تپنده و چشمان بیدار دستگاه‌های اجرایی هستند
کد خبر: ۹۱۳۹۵۷۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
به گزارش خبرگز اری بسیج در مهدیشهرحسن ارگی ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به کلیه مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر و استان سمنان اظهار کرد: در دورانی که اطلاع‌رسانی و ارتباط دو سویه در عرصه‌های مختلف کشور حرف نخست را می‌زند، روابط عمومی‌ها مسئولیت سنگین تری را بر عهده‌دارند و قلب تپنده و چشمان بیدار دستگاه‌های اجرایی هستند.
وی درادامه گفت: امروز در عصر ارتباطات نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها بیش از پیش به چشم می‌آید، لذا تعیین روزی به نام روابط عمومی شایسته تقدیر و تشکر از قشر زحمتکش و فداکار مدیران آن در سازمان هاست.
ارگی افزود: روابط عمومی پلی را میان سازمان و مخاطب ترسیم می‌سازد که می‌تواند به‌عنوان یک سرمایه فرهنگی و اجتماعی برای هر سازمان و دستگاهی محسوب شود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی همانند جلد بیرونی و پاسخ گوی سازمان در برابر انتقادات و پیشنهادات مردم خدمت می‌کند و مدیران برای موفقیت نیازمند یک روابط عمومی فعال و پویا و تاثیرگذار هستند.
فرماندارمهدیشهرخاطر نشان کرد: زحمتکشانی که پل مستحکم ارتباطی مدیران با مردم، خبرنگاران و رسانه‌های جمعی هستند و این امر اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها را در نحوه آگاه سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها