مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران گفت: ۱۵۰ مسجد این ناحیه در شب‌های ماه رمضان با برپایی نماز مغرب و عشاء اول وقت، سفره افطاری ساده برپا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۶۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام مبرهن، مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: از چند سال قبل  باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر افطاری ساده و همچنین اقامه نماز اول وقت، برنامه افطاری ساده نیز در مساجد منطقه ۲۰ تهران و باقرشهر، کهریزک و حسن‌آباد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مساجد بستر برپایی سفره‌های ساده افطار برای مردم مؤمن و نمازگزار را فراهم می‌کنند و این سفره‌ها به همت و کمک مردم برپا می‌شود.

اقامه نماز اول‌وقت مغرب و عشاء در ۱۵۰ مسجد

مبرهن با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ مسجد این ناحیه نماز اول وقت مغرب و عشاء را اقامه و بلافاصله سفره افطاری ساده را برپا می‌کنند، تصریح کرد: درمجموع در این ناحیه بیش از ۱۸۰ مسجد فعال وجود دارد که تعدادی از آن‌ها با درخواست مردم نمازگزار، نماز مغرب و عشاء را بعد از افطار به‌صورت جماعت اقامه می‌کنند.

جزء خوانی قرآن در ۱۸۰ مسجد جنوب تهران

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران با اشاره به دیگر برنامه‌های مساجد این ناحیه در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه جزء خوانی ویژه خواهران و برادران و تفسیر قرآن کریم، طرح مباحث اخلاقی و احکام، برپایی حلقه معرفت ویژه جوانان از مساجد این ناحیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم در تمامی ۱۸۰ مسجد فعال این ناحیه برگزار می‌شود.

انته

ارسال نظرات