آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبد الله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۵۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین  تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین  دکتر عبد الله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع)و جمعی از فرماندهان، مسئولین و مدیران در محل مسجد دانشگاه برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  در این مراسم با گرامیداشت ماه رمضان و لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ماه میهمانی خدا  ،حقیقت و محتوای همه ادیان به ویژه دین اسلام را خدامحوری و رسیدن به مقام عبد بودن توصیف و اظهار کرد: همه عبادت ها برای رسیدن به عبودیت است ؛ عالی ترین مقامی که انسان کسب می کند مقام عبودیت است و اگر کسی عبد شود ولی می شود .

وی افزود:  دین برای سوق دادن بشریت به سوی عبد بودن آمده است و عصاره و محور همه دستورات دین شکل گیری این روحیه  در فرد وجامعه است و انقلاب اسلامی ماموریت زمینه سازی و بستر سازی چنین جامعه ای را دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تقدیراز اهتمام ویژه دانشگاه جامع امام حسین (ع) به منشور "گام دوم انقلاب"،  خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع امام حسین (ع)  باید دانشگاهی اسلامی باشد که در علم و تمدن سازی و خدمت رسانی و نیازمحوری و توجه به همه ابعاد زندگی انسان برنامه کلان داشته باشد و  مهمترین کار این است که انسانهایی  تربیت کنیم که عبد خدا باشند و عبد هیچ موجود دیگری نباشند. 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز تقابل جبهه انقلاب با جبهه استکبار حساس تر از هر زمان دیگری است و نشان می دهد  که تقابل بر سر جغرافیا نیست، تقابل تمدن است و امروز دشمن از تمامی امکانات و ظرفیت های خود برای ضربه زدن به انقلاب و تمدن اسلامی  استفاده می کند.

در پایان این مراسم با تجلیل از تلاشها و زحمات حجت الاسلام  والمسلمین قاسمی در مدت تصدی مسئولیت، حجت الاسلام والمسلمین محمود پاکیزه به  عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) منصوب شد.

ارسال نظرات