با همت بسیج رسانه نظرآباد محقق شد؛

ورود دادستانی نظرآباد به تخلف نژادپرستانه یک مغازه دار

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از ورود دادستان نظرآباد به تخلف نژادپرستانه یک مغازه دار خبر داد و گفت: بسیج رسانه نظرآباد در اقدامی آگاهانه و رسانه ای، مانع ادامه رفتار نژادپرستانه یک مغازه دار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۲۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « ابراهیم نوروزی فر» رئیس بسیج رسانه استان  البرز  در خصوص ورود دادستانی به تخلف دور از اخلاق یک مغازه دار در نظرآباد، گفت: یک مغازه دار در شهرستان نظرآباد در حرکتی دور از اخلاق با نصب یک برگه، از ورود افغان ها به مغازه خود ممانعت به عمل آورده است که این مطلب در شبکه های رسانه ای خارجی بازتاب پیدا کرده است.

 ورود دادستانی نظرآباد به تخلف نژادپرستانه یک مغازه دار

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با محکوم کردن رفتارهای نژاد پرستانه، مطرح کرد: استان البرز یکی از استان های مهاجر پذیر به ویژه در بحث مهاجران افغانی است که همواره طی سال های متمالی در بعضی نقاط استان البرز به ویژه در نظرآباد، ساوجبلاغ و اطراف کرج، زندگی می کنند.

نوروزی فر، تصریح کرد: شبکه های رسانه ای خارجی با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی از حرکت دور از اخلاق یک مغازه دار، سوء استفاده کرده اند و منش و مهمان نوازی ایرانی ها را زیر سوال بردند.

وی توضیح داد: بسیج رسانه شهرستان نظرآباد با آگاهی از این فضای رسانه ای ایجاد شده، زمینه ورود دادستانی شهرستان نظرآباد را به این مسأله فراهم می کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان این مطلب که با حکم دادستانی با این مغازه دار متخلف برخورد شد، مطرح کرد: بخشی از شهداء مدافع حرم از افغانی ها هستند که همرزم نیروهای مدافع حرم ایرانی در صحنه نبرد با داعش حضور پیدا کردند و این مطلب گویای ارادت و برادری ایرانی ها و افغانی ها به یکدیگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار