معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: روزنامه و رسانه ها پاسدار اخلاقی و هویتی جامعه هستند و برای نسل های مختلف اثرگذار اند.
کد خبر: ۹۱۳۹۵۱۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
امروز قلم مورد توهین قرار گرفته/رسانه پاسدار اخلاقبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در همایش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های ولایت شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و آمادگی برای همه خوبی‌ها و زدوده شدن از رذایل و خداگونه شدن با اشاره به ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: هم در انقلاب اسلامی و هم در انقلاب مشروطیت کسانی که خلق کردند حرکت‌ها را، بیشتر خبرنگاران و کسانی که در لباس روابط عمومی تلاش کردند بودند.
وی با اشاره به اخلاق زنی در جامعه و ترویج ریا و دروغ در جامعه روز به روز توسعه پیدا می‌کنند و پاسدار این حریم شما هستید که این میدان را حفظ کنیم چرا که اگر واگذار شود شاهد آینده خوبی نخواهیم بود و هویت ملی توسط افراد ناآشنا مورد تهاجم قرار گرفته و شجاعت را از افراد می‌گیرد.
معاون استاندار خاطر نشان کرد: در جامعه امروز همه تکلیف داریم که انسان‌های وارسته خود را تکریم کنیم مانند پیشکسوتان جامعه که چقدر به آن‌ها اهمیت دادیم که رفتار و اخلاق آن‌ها در جامعه به عنوان نماد از آن یاد شود.
وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها اگر به کار روزمره بپردازند همین نقش هم که دارند کمرنگ‌تر می‌شود گفت: باید برای مردم اهداف و عملکرد سازمان را منطبق بر واقع بیان کنیم چرا که امروز قلم مورد توهین قرار گرفته است و باید مراقب باشیم.
محمدی با بیان اینکه کمک به رسانه کمک به جامعه است افزود: متاسفانه کج سلیقگی‌ها در برخی موارد بر خود ما بر می‌گردد و این ناجوانمردی است و قطع کردن زبان‌های است که می‌خواهد واقعیت را بیان کنند و چه اشکال دارد اگر چیزی خرج شود در مسیری خرج شود که نتایج آن برای همه باشند.
فرماندار شاهرود با تاکید بر ارتباط بین روابط عمومی و خبرنگاران عنوان کرد: باید آموزش داد تا بتوانیم از فضای مجازی هم استفاده کرد تا بیشتر خدمات ارائه کرد و روابط عمومی‌ها ارتباط را با خبرنگاران حفظ کنند و از مدیران بخواهیم روابط عمومی‌ها در ادارات مستقل شوند.
وی با تاکید بر تقویت روزنامه‌های محلی و کشوری گفت: روزنامه پاسدار اخلاقی و هویت جامعه هستند و برای نسل‌های مختلف اثرگذارند که باید حمایت شوند و از همه خبرنگاران تقدیر و تشکر داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها