صبح امروز با حضور مسئول و کارکنان معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان بررسی روند چگونگی اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دیواندره انجام شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۳۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،صبح امروزشنبه با حضور مسئول و کارکنان معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان بررسی روند چگونگی اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دیواندره  انجام شد.

در این نشست که در محل جلسات فرماندهی سپاه شهرستان دیواندره انجام شد فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه ها و همچنین یاور رسانه شهرستان دیواندره حضور داشتند .در ابتدای این جلسه جناب سرهنگ مسعودی معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان ضمن آرزوی قبولی طاعات همکاران خواستار آن شدند که با توجه به خسارت عظیم سیل اخیر تمام تلاش خود را مصروف دارند . ایشان انجام این طرح را از افتخارات بسیج در راه خدمت رسانی به مردم دانستند و گفتند همانند دوران دفاع مقدس باید در این زمینه هم خوش بدرخشیم و با خدمت رسانی خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان سپاه و نظام زده باشیم.در ادامه این نشست هر کدام از اعضا به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات