فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد

امنیت و اقتدار مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب/ انقلاب اسلامی الگوی استکبارستیزی و حق‌طلبی ملل جهان

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی روشن‌ترین مصداق استکبار را دولت سلطه‌جو و استعمارگر آمریکا دانست و افزود: آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران برخاسته از تعالیم اسلام است و علیرغم انبوه تبلیغات غربی، به‌سرعت جای خود را در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان باز کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۰۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گردهمایی هیئت مذهبی و مداحان استان مرکزی با تأکید بر اینکه اسلام هرگونه ظلم و ستم به دیگران را برنمی‌تابد، گفت: استکبار به معنی ظلم و عدم پذیرش حق بوده و به دلیل همین برتری خواهی و خودبزرگ‌بینی است که اسلام استکبار را محکوم می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه چنین تفکری به مقابله با ستمگران و مستکبران پرداخته و به همین دلیل، مورد خشم و غضب آن‌ها قرارگرفته است، افزود: جمهوری اسلامی ایران، سعادت، استقلال، آزادی و حکومت حق و عدل را حق همه مردم جهان دانسته و در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت‌های دیگر، از مبارزه حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان حمایت می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی روشن‌ترین مصداق استکبار را دولت سلطه‌جو و استعمارگر آمریکا دانست و افزود: آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران برخاسته از تعالیم اسلام است و علیرغم انبوه تبلیغات غربی، به‌سرعت جای خود را در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان باز کرد و روشنگری‌های امام خمینی (ره) و سپس جانشین صالح ایشان، امام خامنه‌ای، باعث شد تا آن‌ها برای مقابله با استکبار آمریکا، روحیه و انگیزه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های خود را برای تولید آسیب در بخش فرهنگی و اجتماعی به کار گرفته‌اند گفت: با توجه به شرایط امروز نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی مسئولین و جامعه احساس می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن با راه انداختن جنگ نرم درصدد ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیری در جامعه است، افزود: مباحث فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین نکات موردتوجه دشمنان بوده و لذا با تقویت مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌توانیم این مقوله را به‌خوبی مدیریت کنیم.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه سیاست دشمن و فرهنگ غربی در این زمینه سرگرم کردن جوانان با موارد گمراه ‌کننده است، گفت: دشمن به این طریق می خواهد جوانان را از اصل هدف عاشورا و ظلم‌ستیزی دور و به حاشیه نزدیک کند اما به لطف خدا همیشه و همه‌جا شاهد به خاک مالیده شدن چهره استکبار هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امنیت ملی و اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین دستاورد انقلاب است، افزود: اگر امنیت نبود پیشرفت در حوزه‌های نظامی، بهداشت و غیره هم نبود؛ این دستاورد محصول تلاش نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی محور تمام توطئه دشمنان، جنگ تحمیلی، کودتاها و هم‌چنین فتنه‌های سال‌های اخیر را ایجاد ناامنی در داخل کشور دانست و افزود: نیروهای مسلح همواره حافظ امنیت بوده و اجازه ندادند که امنیت ایران به خطر بیفتد.

سردار کریمی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با فشار به کشور در ابعاد مختلف، مانع پیشرفت میهن اسلامی شود، تصریح کرد: بي‌شك در شرايط فعلي كشور به اذعان دوست و دشمن، وجود ولايت يكي از عوامل اصلي و بسيار مهم در مسير پيشرفت و عدالت در جمهوري اسلامي است.

وی با اشاره به اینکه سکان‌داری ولي‌فقيه در برهه‌هاي زماني مختلف، كشتي انقلاب را از ميان توفان‌هاي سهمگين به‌سلامت عبور داده است، گفت: افراد دلسوز و انقلابي نيز اگر در ادعاي خود براي تسريع در جريان پيشرفت و عدالت صادق هستند، تكليف است كه از ولي امر اطاعت و در حرف و عمل ولايت‌پذيري خود را اثبات كنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه باید نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کرد، افزود: مکتب اسلام، مکتب ادب و دوری از وحشی‌گری است و باید بر اساس اصول مکتب اسلام زندگی کنیم.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: باید جوانان را باارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم  و در راه بصیرت افزایی آنان گامی مؤثر برداریم تا کشور و نسل جوان از گزند توطئه‌های دشمن در امان بماند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات