خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان و هادیان سیاسی سپاه عجبشیر با اشاره به قدرت معنویت و اعتقادات در سپاه گفت: معنویت گوهره ذاتی وجودی سپاه و وجه تمایز آن با دیگر ارتش های دنیاست.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۸۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور با تاکید به خود سازی و معنویت افزایی در سپاه افزود: پاسداران باید به تمام فضیلت ها آراسته و از همه رذیلت ها پیراسته و مبرا باشند.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی در براندازی نظام اسلامی گفت: در سایه نصرت الهی، تدابیر ارزشمند رهبر فرزانه، همراهی معنوی مردم  و جود اخلاص و معنویت در سپاه و دیگر نیروهای مسلح توانسته ایم سربلند از تمام فتنه ها عبور کنیم.

هاشم پور امنیت ایران را با وجود عناصر ضد انقلاب، داعش و منافین در اطراف کشور بی نظیر عنوان و بیان کرد: امروز رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی که روزی ادعای از نیل تا فرات و خاورمیانه بزرگ و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را درسر داشت در سایه قدرت ایران و گروههای اسلامی و حزب الله لبنان دیوار بتنی می کشد و آسمان به اصطلاح گنبد آهنینش از تار عنکبوت ضعیفتر است.

معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود رونق تولید را با اتکاء به داخل و خود باوری در تمام زمینه ها عملی دانست و افزود: با توجه به در اختیار داشتن هفت درصد منابع جهان و وجود نیروی انسانی کارآمد و تولید علم و تکنولوژی در کشور و تبدیل علم به ثروت، رونق تولید و کسب کار با تمام ظرفیت در همه زمینه ها وجود دارد.

وی گفت: باید با شدت و قدرت ریشه های فساد که گاها سازماندهی شده و اژدهای هفت سر است خشکاند و عدالت در شان و طراز انقلاب اسلامی را که مد نظر رهبر فرزانه و شایسته نظام است به وجود آورد.

ارسال نظرات