سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک مطرح کرد :

طراحی و به تصویب شاخصهای ارزیابی باشگاههای ورزشی پس از چندماه در کمیسیون ماده ۵

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت : طرح و فرمت پیشنهادی ارزیابی باشگاههای ورزشی شهرستان اراک نهایی و به تصویب کمیسیون ماده ۵ باشگاههای ورزشی رسید.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۷۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

محمد مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی تصریح نمود : با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان اراک و مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، نحوه درجه بندی باشگاههای ورزشی تغییر و بر اساس الگویی جدید انجام می پذیرد که این موضوع با توجه به توسعه و افزایش باشگاههای ورزشی اجتناب ناپذیر بود.

وی افزود : در قالب جدید درجه بندی، باشگاههای ستاره دار نیز به گروه باشگاهها اضافه شده و در صورتی که باشگاهی امتیاز کافی را کسب نماید میتواند سه، چهار و یا پنج ستاره معرفی و از امتیازات مربوطه بهره مند شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک در پایان بیان داشت : تاکنون بسیاری از باشکاههای ورزشی با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به اخذ گواهی درجه باشگاه خود اقدام نموده اند و نظر به اطلاعیه های قبلی و پیگیری انجام شده ،در صورتی که باشگاهی در این خصوص کوتاهی نماید تمام مسئولیت ها در این زمینه به عهده مدیریت باشگاه میباشد.

ارسال نظرات