مسئول ستاد دیه مازندران اعلام کرد:

کمک 700 میلیاردی مازندرانی ها به زندانیان جرایم غیرعمد

مسئول ستاد دیه مازندران با یادآوری اینکه ستاد دیه مازندران از سال ۸۱ شروع به کار کرد گفت: از سال ۸۱ تاکنون تعداد چهار هزار و ۷۵۰ زندانی جرایم غیرعمد  با ۷۰۰ میلیارد ریال کمک خیران از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند در ساری شب گذشته با حضور معاون اجرایی ستاد دیه کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

مجید احسانی از برگزاری 300 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۱۳۰ هزار زندانی نیازمند و جرایم غیرعمد طی ۳۰ سال فعالیت ستاد دیه در کشور با حمایت خیران آزاد شدند.

معاون اجرایی ستاد دیه کشور با اشاره به کمک 400 میلیون تومانی رهبر معظم انقلاب در سی و دومین جشن گلریزان تهران افزود:رئیس جمهور هم ۷۰ میلیون تومان ،رئیس قوه قضائیه 50 میلیون ،رئیس مجلس نیز 30 میلیون و رئیس تشخیص مصلحت نظام هم 20 میلیون برای ازدی زندانیان کمک کرده اند.

احسانی در پایان گفت: در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ زندانی دیه در کشور وجود دارد.

مسئول ستاد دیه استان مازندران هم در این مراسم با اشاره به این مطلب که نیازمندان مالی ناخواسته دچار مصیبت مالی شده  وگرفتار زندان می شوند، گفت: بدهکاری مالی باعث آثار زیانبار برای خانواده‌های زندانیان  می شوند.

محمد علی غمگسار در این باره خاطرنشان کرد: بدهکار مالی چون به دلیل جرایم غیرعمد وارد زندان می‌شود، دچار مشکلات روحی و روانی می گردد.

مسئول ستاد دیه مازندران اضافه کرد: پیامدهای جرایم غیر عمد ، ایجاد شکاف عمیق در روابط خانوادگی فرد زندانی، ناهنجاری‌های شخصیتی می باشد که اگر حمایت نشود باعث فروپاشی خانواده می شود.

وی با یادآوری اینکه ستاد دیه مازندران از سال ۸۱ شروع به کار کرد گفت: از سال ۸۱ تاکنون تعداد چهار هزار و ۷۵۰ زندانی جرایم غیرعمد  با ۷۰۰ میلیارد ریال کمک خیران از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها