استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهرستان بردسکن دارای کشاورزی مطلوب و معادن غنی می‌باشد، بیان داشت: در آینده نه چندان دوری با ایجاد فرآوری‌های لازم این خام فروشی تبدیل به فراوری محصولات مختلف از مس و طلا در این شهرستان باشد.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۴۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
علیرضا رزم حسینی در حاشیه سفر به شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی دارای امتیاز بیشتر است.
 
وی وجود معادن مس و طلا را در این شهرستان مورد اشاره قرار داد و افزود: با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران آینده روشنی را این شهرستان پیش رو دارد.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر معادن به صورت خام فروشی تولید دارند که امید است در آینده نه چندان دوری با ایجاد فراوری‌های لازم این خام فروشی تبدیل به فراوری محصولات مختلف از مس و طلا در این شهرستان باشد.
 
وی از سفر اقتصادی خود در آینده‌ای نزدیک به بردسکن خبر داد و گفت: در این سفر تفاهم نامه‌های استانی با طرف‌های معین به امضا خواهد رسید.
 
رزم حسینی استاندار خراسان رضوی نیز به همراه مدیر کل کمیته امداد، مدیر کل بنیاد مسکن، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و سرپرست فرمانداری بردسکن و تنی چند از مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان ضمن حضور بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان در مراسم آغاز عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل و بارندگی سال ۹۸ در روستای سیف آباد این شهرستان شرکت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها