فرمانده سپاه عباس آباد با ارائه پیشنهادی برای برون رفت از مشکل بیکاری دانشجویان بخش کشاورزی تصریح کرد: یكـی از راهكارهـای عملـی،توجه بیشـتر به مهارت آموزی دانشجویان بخش کشاورزی است.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه عباس آباد، سرهنگ پاسدار ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد با حضور  در دانشکده کشاورزی این  شهرستان و  در جمع پرسنل دانشکده گفت:  امروزه روش های تدریس نوین اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بر بهبود یادگیری و به تبع آن توانایی در حل مسئله، خلاقیت و اشتغال پذیری دانشجویان کشاورزی موثر است.

سرهنگ ابراهیم پور با اشاره به  بـیكاری پرشـمار دانشجویان كشـاورزی  افزود: دانشجویان در دوران دانشـجویی نتوانسـته انـد مهـارت هـای لازم بـرای ورود به بخش كشـاورزی و انجـام فعالیت هـای تولیدی، تبدیلـی و یا توزیعی كسـب كننـد.

فرمانده سپاه عباس آباد با ارائه پیشنهادی برای برون رفت از مشکل بیکاری دانشجویان بخش کشاورزی تصریح کرد: یكـی از راهكارهـای عملـی،توجه بیشـتر به برنامه های درسـی آمـوزش عالی كشـاورزی، بـه ویـژه درس هـای عملی آزمایشـگاهی، عملیات كشـاورزی و كارآموزی اسـت که باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها