سرهنگ صادقی گفت:خرمشهرهای در پیش‌رو نظیر مقاومت اقتصادی مهمترین اصل پیروزی، توکل بر خدا و استفاده از شاخصه های پیروزی عملیات بیت المقدس است
کد خبر: ۹۱۳۹۳۳۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج تفرش، سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در نشست خبری برنامه های اجرایی این ناحیه برای سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس، نماد حرکت انقلابی مردم برای کشور است.

 صادقی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «خرمشهرها در پیش است؛ همانطوری که رزمندگان اسلام با باور و اعتقاد دینی و با تفکر انقلابی، به منظور کسب رضایت الهی و دفاع از ارزش‌های اسلامی در مقابل دشمن ایستادند و خرمشهر را آزاد کردند، از این الگو می توان برای آزادسازی سایر خرمشهرها استفاده کرد.

وی افزود: خرمشهرهای در پیش‌رو نظیر مقاومت اقتصادی مهمترین اصل پیروزی، توکل بر خدا و استفاده از شاخصه های پیروزی عملیات بیت المقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش شعار «ما پیروزیم» را شعار محوری مناسبت فتح خرمشهر امسال دانست و بیان کرد: در این هفته بیش از 55 عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، صبحی با قرآن در محل یادمان شهدای گمنام، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس، برگزاری نشست های بصیرتی، میقات صالحین، قرائت دعای کمیل در جوار یادمان شهدای گمنام تفرش را از برنامه های شاخص فتح خرمشهر در این شهرستان خواهدبود.

 

ارسال نظرات