مدیر امور شعب مناطق تهران و استان البرز بانک صادرات ایران بعدازظهر امروز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۲۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  مدیر امور شعب مناطق تهران و استان البرز بانک صادرات ایران بعدازظهر امروز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کرد.

 سیدکاظم مرتضوی اسکوئی در جریان این بازدید در غرفه بانک صادرات ایران حضور یافت و در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران استقبال از نمایشگاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امسال تعامل بسیار خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه قرآن کریم برقرار کردیم تا بتوانیم به بهترین شکل از این نمایشگاه حمایت کنیم.

 وی به امضای تفاهمنامه این بانک با خانه کتاب برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در کشور اشاره کرد و افزود: براساس هماهنگی هایی که صورت گرفته است و همچنین بازخوردی که از این نمایشگاه به دست می‌آید، امیدوارم بتوانیم سال آینده همکاری های بیشتری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم.

 مرتضوی اسکوئی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بانک صادرات ایران بتواند تعاملات گسترده‌تری در حوزه فرهنگی ایجاد کند، گفت: هدف بلندمدت ما این است که بتوانیم تعاملات مالی بین ناشران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مردم برقرار کنیم و به یک زنجیره تامین در این باره تبدیل شویم. از این طریق طبعا به حوزه چاپ و نشر و همینطور به مردم برای خرید کتاب کمک خواهد شد و فرهنگ کتابخوانی در کشور توسعه خواهد یافت.

ارسال نظرات