معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران بعدازظهر امروز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۲۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران بعدازظهر امروز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کرد.

 علی حاجی‌پور در جریان این بازدید در غرفه بانک صادرات ایران حضور یافت و در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران، گفت: باعث افتخار ما است که به عنوان مجموعه بانک صادرات ایران و به عنوان خادمان قرآن کریم، امسال توانستیم از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حمایت کنیم.

 اهمیت این نمایشگاه از آن جهت بیشتر می‌شود که کشورهای خارجی نیز در آن حضور دارند و این حضور می‌تواند پیام ما را به جهانیان برساند که بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مردمی که رسالت اجتماعی دارد، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

 وی با ابراز خوشحالی از حضور و بازدید چشمگیر مردم از نمایشگاه قرآن کریم علیرغم هجمه‌های فرهنگی که بر علیه ایران صورت می گیرد، تاکید کرد: این استقبال مردمی جای بسی شکر و خوشحالی دارد که علیرغم بسیج کشورهای بیگانه برای رسوخ در فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی، خوشبختانه آنها نتوانسته‌اند در کار خود موفق شوند و هر روز اراده مردم ایران برای حفظ دین و فرهنگ‌شان بیشتر می‌شود.

 بانک صادرات ایران هم افتخار دارد که بخشی از این رسالت را که حفظ دین و فرهنگ است، انجام می دهد.

 معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران ادامه داد: در نمایشگاه قرآن کریم و برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست، در کنار مسئولان متولی خواهیم بود تا بتوانیم خادم خوبی برای حوزه قرآن، فرهنگ، دین، نشر کتاب و کتابخوانی در کشور باشیم.

 وی به دیگر برنامه‌های بانک صادرات ایران برای حمایت از حوزه‌های قرآنی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: بانک صادرات ایران امسال طرح محرم را در راستای احیای سنت امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای کربلا و فرهنگ‌سازی عاشورا در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

 حاجی پور با بیان اینکه بانک صادرات ایران حمایت و فعالیت خود را در حوزه نشر و ارتقای فرهنگ قرآنی و کتابخوانی گسترده‌تر خواهد کرد، گفت: به زودی جزئیات طرح محرم اعلام خواهد شد. این طرح، حرکت تازه‌ای است که در سیستم بانکی کشور ثبت خواهد شد.

ارسال نظرات