رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بانک صادرات ایران برای حمایت از نمایشگاه قرآن کریم تشکر و قدردانی کرد و آن را اقدامی به‌جا دانست.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه، گفت: قرآن کتابی آسمانی برای همه بشر است و جمهوری اسلامی ایران هم منادی آرمان‌های قرآنی در عرصه بین‌المللی است. به همین خاطر فرصت برگزاری نمایشگاه قرآن کریم به ویژه بخش بین‌الملل آن می‌تواند به این آرمان و هدف کمک کند.

 وی از بانک صادرات ایران برای حمایت از نمایشگاه قرآن کریم تشکر و قدردانی کرد و آن را اقدامی به‌جا دانست و تأکید کرد: معتقدم فعالیت‌های قرآنی و موسسات قرآنی نباید در انتظار بودجه‌های دولتی باشند، هرچند که دولت وظیفه دارد به این بخش‌ها کمک کند، اما بیشتر باید متکی به مردم بوده و مطمئناً بانک‌ها هم می‌توانند در این زمینه موثر باشند.

 امسال بانک صادرات ایران در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته و در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی نقش ویژه‌ای دارد، من این رویکرد بانک صادرات را تحسین می‌کنم و امیدوارم در این مسیر گام‌های بیشتری بردارند.

ارسال نظرات