خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان شناخت دشمن را یکی از شاخصه های انقلابی گری بیان کرد و گفت: دشمن را باید شناخت ، نقشه های دشمن را باید شناخت و در برابر آن از خود حساسیت نشان داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۹۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد محمد فاطمی نسب در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان درمیان بیان داشت: شهدا از ابتدای انقلاب با ریختن خونشان به پای این انقلاب به وظیفه خود نسبت به آن عمل کردند و اکنون این انقلاب به دست ما رسیده است و وظیفه ما است که از این انقلاب حفاظت و حراست کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: این انقلاب اهداف و آرمانهایی داشت که بالاترین آن برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر عالم است . این چیزی است که امام خمینی(ره) از ما خواستند و در طول تاریخ هر کجا خواص جامعه کمر همت بسته و آحاد مردم جامعه را آگاه کردند و دست مردم را گرفته اند اسلام پیشرفت کرده و جلو رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان افزود: تلاش ما باید رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی باشد ما در این راه پیشرفت هایی داشته ایم و به گفته مقام عظمای ولایت پیشرفت ما جایی بوده که یک مدیریت انقلابی ، جهادی و پر تحرک داشتیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود شناخت دشمن را یکی از شاخصه های انقلابی گری بیان کرد و گفت: دشمن را باید شناخت ، نقشه های دشمن را باید شناخت و در برابر آن از خود حساسیت نشان داد.

فاطمی نسب یادآور شد: در چند سال گذشته با تجربه های که از برجام به دست آمد در شناخت دشمن کمک خوبی به مردم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در پایان سخنان خود به وظایف و مسئولیت های فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در راستای اجرای طرح های اعتلای بسیج اشاره کرد و از آنها خواست در اجرایی شدن این طرح ها که در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است تمام تلاش خود را به کار بندند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها