خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا مهم ترین عامل عزت و پیشرفت نظام اسلامی را داشتن مدیریت جهادی در همه عرصه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۹۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر با تبریک ماه رمضان به پیشرفت های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: به رغم همه مشکلات و تحریم ها  ایران اسلامی روز به روز گام های بلندتر و استوارتری برداشته است.

وی افزود: در این چهل سال پیروزی انقلاب شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت های عظیم بودیم، این پیشرفت ها زمانی بدرستی دیده می شود که این مدت، با مدت های مشابه در انقلاب های بزرگی همجون انقلاب فرانسه ، شوروی  و هند مقایسه شود.

حجت الاسلام صمددوخت در ادامه خاطرنشان کرد: مدیریت های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل«ما می توانیم» که امام راحل به همه ما یاد داد که می توانیم با خنثی کردن تحریم های ظالمانه کشورمان را به عزت و پیشرفت در همه عرصه ها برسانیم.

عضو شورای فرهنگی شهرستان، ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی، پیشرفت در عرصه علم وفناوری، ایجاد زیرساخت های حیاتی، اقتصادی و عمرانی، به اوج رساندن مشارکت های مردمی و خدمت رسانی، ارتقای بینش سیاسی مردم، داشتن فرهنگ مقاومت در وجود ملت ایران را از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام صمددوخت تاکید کرد: اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در زمان هایی از تاریخ چهل ساله نمی بود دستاوردهای انقلاب از زمان حال بسیار بیشتر بود و کشور در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ بسیار جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان اظهارداشت: ملت انقلابی ایران بخصوص جوانان از تجربه ها و عبرت های گذشته بهره ببرند، نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی را به کار گیرند و ایران اسلامی را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها