سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان گفت: به طور جدی در راستای رفع مشکلات رسانه‌های استان و ارتقاء جایگاه آنها تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۶۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شامگاه شنبه، نشست صمیمی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان با اعضای هیأت مدیره تشکل‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای استان هرمزگان برگزار شد.

فاطمه رکن‌الدینی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در این نشست، اظهار داشت: نگاه ما ایجاد تعامل و برقراری ارتباط سازنده با تمامی رسانه‌ها در هرمزگان است.

وی ادامه داد: به طور جدی در راستای رفع مشکلات رسانه‌های استان هرمزگان و ارتقاء جایگاه آنها تلاش خواهیم کرد.

رکن‌الدینی تصریح کرد: استاندار هرمزگان در نشست قبلی بر موضوع پرداخت مطالبات نشریات تاکید داشته و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تاکید کرد تا نسبت به رفع این موضوع تلاش کند و گزارش مربوطه را ارائه دهد.

رئیس انجمن روزنامه‌نگاران هرمزگان از تفویض اختیارات خود به هیات مدیره این انجمن خبر داد و افزود: به دلیل مشغله کاری و تعهد به مسؤولیت‌ها در چارچوب امور سازمانی، از فعالیت و دخالت در این تشکل معذورم و امور خود را به هیات مدیره واگذار می‌کنم.

در این نشست صمیمی، اعضای هیات مدیره تشکل‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای استان هرمزگان شامل خانه مطبوعات و رسانه‌ها، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و انجمن صنفی کارفرمایان مطبوعات و رسانه‌ها به بیان نظرات، پیشنهادات و مسائل خود پرداختند و مقرر شد تا رفع دغدغه‌های فعالان این حوزه بر اساس اولویت مورد پیگیری قرار گیرد و این جلسات نیز تداوم یابد.

ارسال نظرات