شهردار قروه از اجرای ۷ پروژه عمرانی در شهر قروه طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۵۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حسین پروندی در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی شهری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هم اکنون ۷ پروژه در شهرداری قروه در دست اجرا است که ۵ پروژه در مرحله عملیات اجرایی و ۲ پروزه در عملیات مطالعاتی قرار دارد.

وی افزود: از این ۵ پروژه ۲ پروژه امروز کلنگ زنی شده که پروزه احداث مدرسه ۹ کلاسه متوسطه اول در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزار و ۸۱۰ متر مربع اعیانی و ساخت با اعتباری قریب به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یکی از این دو پروزه است که ظرف ۱۲۰ روز تا اول مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.

شهردار قروه ادامه داد: پروزه بهسازی معابر ناحیه منفصل شهری قلعه دیگر پروژه‌ای است که امروز کلنگ زنی می‌شود و از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای بهسازی معابر شاهد ۱۰ تا ۱۶ در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ۳ پروژه دیگر شهرداری که در مرحله عملیات اجرایی قرار دارند گفت: احداث پارک ناحیه منفصل شهری قلعه با اعتبار ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی که مقرر است در ماه آینده کلنگ زنی شود، احداث سالن ورزشی شهرک حضرت امام (ره) با اعتبار ۳ میلیارد تومانی و اجرای جمع آوری شبکه فاضلاب ناحیه منفصل شهری قلعه با اعتبار ۸ میلیارد ریالی دیگر پروزه‌های در دست اجرای شهرداری هستند که در مرحله شناسایی پیمانکار قرار دارند.

پروندی با اشاره به ۲ پروزه مطالعاتی شهرداری نیز بیان داشت: این ۲ پروژه شامل پروزه مدرسه ۹ کلاسه منطقه قیلر و بازطراحی پیاده راه خیابان مدرس می‌شوند که هم اکنون در مرحله مطالعاتی قرار دارند. 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات