فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) کرج در گفتگو با بسیج؛

شعب ابیطالب و آزادسازی خرمشهر به ما درس ایثار و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام را می دهد

اعظمی گفت: سنگین ترین و سخت ترین زمان عمر پیامبر در همین سه سال شعب ابیطالب گذشت که این برای ما مسلمانان درس است که برای حفظ اسلام باید مقاومت کنیم
کد خبر: ۹۱۳۹۲۴۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ اعظمی در حاشیه محفل انس با قرآن ناحیه امام سجاد (ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت خدیجه (س) گفت:حضرت خدیجه (س) شهید شعب ابی طالب است ،این بانوی بزرگ اسلام تمام سرمایه خود را در راه اسلام خرج نمود و از دنیا رفت.

شعب ابیطالب و آزادسازی خرمشهر به ما درس ایثار و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام را می دهد

در ادامه اعظمی گفت: سنگین ترین و سخت ترین زمان عمر پیامبر در همین سه سال شعب ابیطالب گذشت که این برای ما مسلمانان درس است که برای حفظ اسلام باید مقاومت کنیم .

فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) گفت: پیامبر در این زمان دو تن از عزیز ترین افراد زندگیش را از دست داد، یکی حضرت خدیجه همسرش و دیگری مشاور خود جناب ابی طالب  را ،بعضی از بی خردان میگویند که وضعیت کنونی ایران طوری است که گویی   در شعب ابیطالب هستیم  و این گزافه گویی بیش نیست زیرا الان با آن زمان اصلا قابل قیاس نیست و وضعیت ما بسیار مناسب تر از مسلمانان آن زمان است.

در ادامه فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) عنوان کرد: در وضعیت کنونی جامعه که در جنگ اقتصادی هستیم وظیفه ما اطلاع رسانی و دلگرمی به مردمی است که هشت سال در مقابل چندین کشور مقاومت کردند و دشمن را مغلوب کردند، این مردم قطعا این دوران را هم خواهند گذراند.

در ادامه این فرمانده با توجه به زندگی سخت و طاقت فرسای مسلمانان در شعب ابیطالب گفت: مسلمانان سه سال در بدترین شرایط زندگی و مقاومت و ایستادگی کردند و به جایی رسیدند که علف میخوردند ،پوست شتر را در هاون میکوبیدند و میخوردند و سنگ به شکم هایشان می بستند تا اسلام حفظ شود و پیروز شدند و ما الان در اوج عزت و اقتدار هستیم لذا تشبیه این زمان با شعب ابیطالب بسیار بی انصافی است.

وی با توجه به نزدیکی سالروز مقاومت خرمشهرو سوم خرداد گفت: شعب ابیطالب و آزادسازی خرمشهر به ما درس ایثار و مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام را میدهد که انتهای آن همانا پیروزی مسلمانان است و خدا خودش وعده پیروزی داده است  و فرشتگان میگویند که نترسید در این مسیر ما شما را نگه خواهیم داشت، لذا اگر ما از دین خدا پاسداری کنیم خداوند متعال فرشتگان را به کمک ما خواهد فرستاد.

اعظمی در پایان با توجه به شرایط کنونی و اوضاع بد اقتصادی کشور عنوان کرد:ما به یاری خداوند متعال  از این تنگنای اقتصادی عبور خواهیم کرد و الگوی حکومت داری اسلامی موفق ترین الگوی حکومت داری جهان خواهد شد.

 

 

خبرنگار: فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها