با تمام توان در برگزاری میزهای خدمت جهادی با بسیج کارمندان همکاری خواهیم کرد
باهدف هماهنگی و پشتیبانی برنامه های میز خدمت جلسه ای با حضور فرماندهان حوزه های کارمندی مرکز استان و فرماندار شهر کرمانشاه برادر رنجبر برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۳۹۲۴۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ,  باهدف هماهنگی و پشتیبانی برنامه های میز خدمت جلسه ای با حضور فرماندهان حوزه های کارمندی مرکز استان و فرماندار شهر کرمانشاه برادر رنجبر برگزار گردید .

دراین جلسه پس از تلاوت قرآن کریم سرهنگ پاسدار برزو شریفی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان ضمن تشریح و تبیین دستورالعمل میز خدمت اظهار داشتند یکی از وظایف سازمان بسیج کارمندان کمک به دولت برای اجرای ماموریت ها و برنامه ها می باشد ، وبایستی از ظرفیت بسیجیان قشر ادارات برای خدمت رسانی در جهت ایجاد رضایتمندی وامید در مردم نسبت به انقلاب اسلامی استفاده نمود .

وی بیان داشت با استفاده از ظرفیت تفکربسیجی ، جهادی و انقلابی در ادارات و هم افزایی با پایگاه های مقاومت محلات ،کانون های اقشار و بسیج سازندگی نسبت به سازماندهی و اعزام تیم های تخصصی – ترکیبی برای برگزاری میز خدمت جهادی با محوریت مساجد اقدام تا با نقش آفرینی در کارآمدی نظام اداری موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نمود . در ادامه برادر رنجبر با بیان ضرورت خدمات رسانی به مردم مناطق محروم ، روستاها ، حاشیه شهرها ، مناطق کم بر خوردار که در شرایط فعلی کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و بسیاری از مشکلات مردم با حضور ودیدار چهره به چهره مسئولین رفع ، حل و فصل میگردد و این امر موجبات تقویت روحیه وامید بخشی به آحاد مردم را ایجاد می نماید .

ایشان در ادامه اظهار داشتند مجموعه فرمانداری کرمانشاه ضمن استقبال از این حرکت جهادی و انقلابی با تمام توان ، تلاش و کوشش خواهد نمود و نسبت به برگزاری اردوهای میز خدمت اقدام می نماید ومقرر شد طی جلسه ای با بخشداران نسبت به احصاءمشکلات عمده مردم در زمینه های عمرانی ، خدماتی ، حمایتی – بهداشتی ، درمانی ، سازندگی ، مشاوره ای ، حقوقی ، دامپزشکی ، کشاورزی در مناطق محروم و روستاهای حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار و نیازمندی های آنان را بررسی ونسبت به رفع مشکلات آنان در میز خدمت اقدام شود . ضمناً برنامه ریزی لازم برای برپایی 2 اردوی جهادی میز خدمت با مشارکت مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی و سازمان بسیج کارمندان در پایان ماه مبارک رمضان با محوریت بخش سرفیروزآباد انجام گیرد

 

ارسال نظرات